Hey :]



Ce faci?
Stiu ca nu am mai vorbit de ceva vreme
Dar m-am gandit la tine
Intr-un fel fel in care ma face sa zambesc
Atat de multe lucruri de spus
Pe care incerc sa le pun intr-o scrisoare
Am crezut ca s-ar putea sa fie mai usor
Cuvintele ar putea iesi mai bine
As vrea sa dau timpul inapoi
Si sa scriu fiecare rand
A povestii dintre noi doi

Nu stii ca am incercat si am tot incercat
Sa te scot din mintea mea
Dar nu a fost mai bine
Cu fiecare zi care trecea
Si sunt pierduta si confuza
Nu am nimic de pierdut.




Scuza-ma,chiar nu am vrut sa hoinaresc
Dar sunt o multime de sentimente ce au ramas de cand tu ai plecat
Presupun ca ai crezut ca voi lasa totul in urma
Dar se pare ca mereu exista ceva acolo care sa imi aminteasca
Ca o gluma proasta,sau ceva la T.V.
Baiete nu e usor
Cand aud cantecul nostru
Am acelasi vechi sentiment
As vrea sa dau timpul inapoi.





















P.S. Inca nu te-am uitat .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu